Nog meer gemak voor alle Mediamoose klanten

Mediamoose is in het nieuwe jaar gestart met de ontwikkeling van een eigen klanten omgeving. Het eigen systeem zal ervoor zorgen dat alle klanten nog sneller en directer contact kunnen zoeken met Mediamoose, de voortgang van een project kunnen inzien of ontwikkelingen binnen Mediamoose kunnen volgen.

Het idee speelt al sinds mei 2014. We zaten met het team te brainstormen in het zonnetje en te bedenken hoe wij onze klanten nog meer kunnen betrekken bij lopende projecten. Bij Mediamoose hebben we een bepaalde visie en die zagen we helaas niet terug in bestaande CRM systemen. We luisteren graag naar onze klanten en zijn altijd bezig om hun feedback te vertalen naar oplossingen. We waren het allen eens dat een klant op ieder gewenst moment de mogelijkheid moet hebben om de voortgang van projecten in te kunnen zien en gemakkelijk in contact kunnen komen met het Mediamoose team. We merken namelijk dat onze klanten de korte lijntjes en het snel schakelen enorm waarderen. Geen 9 tot 5 mentaliteit maar direct schakelen indien onze klanten ons nodig hebben.
Vandaar de overstap naar ons eigen systeem, ondanks de enorme workload die we hiermee op de hals halen.

Inmiddels zijn we een kleine twee maanden Agile aan het ontwikkelen waarbij we de SCRUM methodiek toepassen. Het voordeel is dat we elke twee weken kleine testbare demo's opleveren welke we vervolgens testen binnen ons team. Vanaf april testen wij deze demo's bij enkele vaste klanten van ons. Alle feedback nemen we mee naar de volgende ontwikkel-sprint, waardoor we constant ons systeem kunnen finetunen en doorontwikkelen.

Preview van het klanten dashboard in het Mediamoose CRM
Preview van het klanten dashboard in het Mediamoose CRM

Lancering

De verwachting is dat we begin juli de belangrijkste onderdelen kunnen lanceren. We hebben inmiddels een flinke backlog (functionaliteiten lijst) en het doel is deze constant aan te blijven vullen met nieuwe ideeën van ons team en onze klanten.