1. Meer nieuws

  2. Klantbeleving naar hoger niveau door personalisatie: in 4 stappen aan de slag

    Netflix, Spotify, Coolblue zijn natuurlijk de Champions League als het gaat om klantervaring en personalisatie. Ook als je (nog) niet tot deze League behoort, kun je als marketeer vrij eenvoudig starten met personalisatie. En dus de klantervaring naar een hoger niveau tillen. Robin vertelt je hoe je in vier eenvoudige stappen een start maakt met personalisatie.

    Lees verder
  3. Google Tag Manager: vriend of vijand?

    Als marketeer houd je veel ballen in de lucht. Alle tools die je werk makkelijker maken, zijn dan ook meer dan welkom. Zo is er ook Google Tag Manager. Een handige tool, waar echter ook nadelen aan zitten. Voordat je kiest of je hier gebruik van maakt, zet Maikel de voor- en nadelen voor je op een rij.

    Lees verder
  4. Werkdruk leerkrachten omlaag door nieuw digitaal platform

    De werkdruk van leerkrachten staat hoog op de agenda. Ook bij de 14 SAKS basisscholen in Alkmaar en Bergen. Basisschool Het Kompas besloot dat het tijd was voor actie. In plaats van extra handen in de klas, koos zij voor een structurele oplossing. Zij vroeg ons een oplossing te ontwikkelen om de werkdruk te verlagen. Daar dachten wij geen twee keer over na!

    Lees verder